duminică, 11 martie 2012

Trandafurul




Pe aşternutul tău presar albe petale
Pielea ta fină uşor să mângâie
Şi să-mi transmiţi în mii de evantaie
Fiorii de iubire, fiorii iubirii tale.

Să-ţi gust iubirea dulce pe care mi-o oferi,
Să te ador mai mult, să mă răsfeţi mereu,
Iar tu senzuale mângâieri neîncetat îmi ceri
Şi din suflet ţi-le dau, pentru a trupului tău plăceri…     
           
Ţie îţi ofer un trandafir, un trandafir neobişnuit.
Un trandafir crescut în sufletului meu, în inima mea, un trandafir care nu a cunoscut nimic decât sinceritatea şi iubirea mea. 
Dar a venit clipa să îl rup şi să ţi-l dăruiesc, pentru a-l replanta amândoi în sufletul tău.
Ştii iubito acest trandafir e trandafirul iubirii..
Şi pentru că numai tu îl meriţi, m-am hotărât să ţi-l dăruiesc ţie, pentru ca amândoi împreună să îl replantăm în inima ta, pentru a înflorii in continuare.
Simt că numai tu îl vei îngriji, fără să îl uiţi nepăsătoare undeva pe vreun raft sau presat undeva în albumul tău de amintiri.
Te rog să ai grijă de el, să-l ocroteşti şi să îl iubeşti la fel de mult, cum mă iubeşti pe mine, pentru a nu sec mai ofili niciodată.

Mi-as dori sa am puterea de a transforma fiecare amintire trăită împreună  cu tine într-un copac cu flori, pentru ca fiecare om să poată culege cate una si să simtă toţi iubirea şi fericirea care îmi  inundă acum  mie  sufletul….
     
 Te iubesc profund numai pe tine
Şi-n braţele mele mereu să fi
Şoptind că mă vei iubi
Mereu numai pe mine!

Şi daca tu pe altu-l vei iubi,
Eu tot cu tine voi rămâne
Mereu şi-n somn şi-n vis voi fi
Numai, numai cu tine.


Un comentariu: