vineri, 2 martie 2012

Gânduri şi gânduri,






Cu trupul tău mă chemi mereu la tine, 
Să te privesc, în braţe să te strâng,
Iar inima iubită acuma să o frâng,
Jurând că nu mai plec de lângă tine.

Trupul tău mă învăluia discret,
Iar buzele pe tine îşi fac un drum,
Să uit că viaţa mea e foc sau fum,
Şi dorul mi se va domoli  încet.

În zori când pasiunea îşi ia zborul,
Iar locul e gol, totul a trecut,
Nu uit amorul ce s-a  petrecut,
Nici cum in mine ai aprins fiorul.

Oare? Iubirea să ne fie gară?
O inimă ce bate prima oară?
Un drum anost, uitat aşa-ntr-o doară?
Sau ce-mi doresc eu seară de seară

2 comentarii:

  1. Deosebit, rafinat , sensibil totul! Iar muzica aleasa este minunata!! Mai ales filmuletul facut de tine....fondul este divin...iti trebuie ceva cultura muzicala ca sa i poti aprecia acordurile...la justa lor valoare!Multumesc pentru delectare! Tot inainte!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fondul muzical ales de tine pentru filmulet...este muzica de clarinet....CALITATE! Prima melodie este interpretata de vestitul Mr. AKER Bilk...si a doua... de Sidney Bechet...fain!!

    RăspundețiȘtergere