marți, 6 martie 2012

Două poezii, un singur titlu..."Tu"





Tu

Acum cu ochii mei eu te privesc
Şi sunt învăluit de vrajă,
Ori prins de tine într-o mreajă,
Inima-mi spune, te iubesc.


Chipul frumos ţi-e îmbujorat
Cu buzele strălucitoare
Săruturi cheamă tremurătoare
Iar eu sunt de tine îmbătat


De antică zeiţă-i trupul tău
Şoldurile-s largi, pieptul bogat
Admirându-le stau ca un drogat.
Of! Cât te-aş strânge azi la pieptul meu


Îţi scriu acum câteva rânduri
Cu inima tânjind arsă de dor,
Nopţi şi nopţi flămând sunt de amor,
Stau singur măcinat de gânduri. 





Tu…

Un dar eşti tu, anume pentru mine
Cu trupul alb, parfumat, îmbietor.
Eşti paharul plin cu vin îmbătător,
Care-i menit, în viaţă a mă ţine.


În braţe de mă strângi, fiorul mă încinge,
Năvalnic sângele curge în artere,
Numai disting în calea mea bariere
Şi simt că numai dragostea învinge.


Când sunt flămând şi însetat de tine,
Trupul tău fierbinte vreau să mă îmbete,
În suflet să îmi cânte canţonete,
Iar şoaptele să îmi devină rime…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu