vineri, 9 martie 2012

Gânduri nocturne, gânduri pentru tine…




Iubito când ai să mă chemi,
Îţi voi răsări din noapte,
Din cer voi cerne stele să mă vezi
Şi visele ţi le prefac în şoapte
Şi-n fulgi de nea, din depărtatele zăpezi,
Iar de-ai să vii, am să-ţi rămân in minte,
Cum tu in gândul meu mereu să zăboveşti
Cu şoapta-ţi blândă şi fierbinte şi-mbrăţişările cereşti...
De-ai să rămâi voi sta lipit cu obrazul meu de tâmpla ta,
Să ascultăm cum cântă ploaia
când cade lin după perdea.
Ocean de stele ne-mblânzite
Am să culeg din ochii tăi,
Iar ploaia, ca un vis de dor cuminte,
Să ne cânte pentru amândoi.

Cu iubirea, ce ţi-o port în suflet, acum mă simt schimbat.
Îmi  bate inima mai tare şi mâinile îmi tremură de emoţie, când te zăresc.
Tot de emoţie şi vocea mi se schimbă e mai răguşită, iar când mă gândesc la tine iubito inima şi sufletul îmi cântă şi mă simt lipit de  tine, de fiinţa ta, de toată iubirea ta.
Lumea mi se pare acum mai bună, florile au parfumul mai plăcut, păsările cântă mult mai frumos ca înainte, iar în jur totul are o alta culoare acum. 
Acum de când ai apărut tu in viaţa mea şi mai învăţat ce e  iubirea, mai învăţat sa simt acel sentiment sublim, ce se numeşte dragoste, dragoste pură şi adevărată. 

Te voi săruta încet şi te voi săruta dulce
Încet cu buzele mele îţi vor desena buzele, ochii, obrajii şi cu respiraţia ţi le voi însufleţi, transmiţându-ţi ţie toate sentimentele ce te-ai stârnit in sufletul meu. 
În schimb îţi voi dărui căldură şi linişte in suflet, îţi voi oferi toată iubirea din lume, toată iubirea care o meriţi.

Iar tu îmi vei da cheia grădinii tale cu vise, acel loc tainic care mă aştepta de mult şi am să te iubesc cum nimeni nu a mai făcut-o, am să te iubesc în locurile cele mai frumoase, în toate locurile unde, până acuma doar visul tău a mai ajuns.
Am să te iubesc aşa cum numai zeii o ştiu face. Am să îţi sărut tot trupul cu  fiecare părticică a lui, ca în final să înfloreşti şi să străluceşti ca un trandafir în roua dimineţii.


2 comentarii:

  1. multumesc!
    frumoase versuri si video..
    felicitari!
    o sa revin dimineata sa recitesc..noapte buna ..si inspiratie!
    @};-

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma felicit ca am poposit aici, in lumea ta....si te felicit pentru ce am gasit in ea....minunat!!

    RăspundețiȘtergere