vineri, 23 martie 2012

Frumoasa mea




Pe tine oare Phidias te-a dăltuit?
Şi zeii mie mi te-au dăruit?
Într-o dimineaţă, când trist veneam acasă
Cu ochii obosiţi şi faţa trasă…
Chiar solul zeilor cu tine la mine a venit
Şi te-am privit,
De-atâta frumuseţe am rămas vrăjit.
Aveai părul strâns, ochii strălucitori,
Faţa îmbujorată, buze senzuale,
Trupul ademenitor, cu linii largi, domoale
Umerii frumoşi, rotunzi, pieptul bogat
Talia conturată, abdomenul plat,
Iar şoldurile largi, provocătoare,
Fese tari rotunde, ademenitoare
Coapse puternice
Dar cu genunchi şi glezne fine,
Dorurile mele azi să le aline.
Şi după ce solul a plecat,
Strâns te-am cuprins, te-am sărutat,
C-o funie de mătase de mine te-am legat
Şi-n  dormitor ne-am încuiat.
Apoi ce-a mai urmat? Ce s-a-ntâmplat?
Peste noi fericirea aripa-ncet şi-a scuturat…


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu