joi, 15 martie 2012

Dependenţă




Tu ai sufletul cel mai frumos, mai tandru, mai sensibil
Şi vreau să fiu cheia care să-l deschid,
Să-l deschid pentru oricare dorinţ-a ta,
Pentru amalgamul nostru de nebunii, de romantism
Să-l deschid pentru un sublim etern, pentru sublimul vieţii împreună.
Eşti cea mai minunată fiinţă întâlnită de mine până acum
Mă simt împlinit, când te simt alături şi mă învăluieşti cu iubirea ta,
Mă simt fericit când îţi privesc zâmbetul şi ochii strălucitori
Când la atingerea mea trupul tău freamătă.    
Mă simt singur dacă nu eşti lângă mine,
Şi de aceea caut mereu să îmi fi alături, să vibrez,
Inima să îmi bată nebuneşte, 
Să trec orice barieră pentru tine, să uit necazurile diurne,
Să îmi derulez în minte toate clipele petrecute împreună,
Să te strâng de mână, să îţi şoptesc toată iubirea, întreaga mea dorinţa
Şi să-ţi declar totală dependenţă de tine, de iubirea ta… 



Un comentariu: