duminică, 18 martie 2012

Fata subţirică-n brâu.







Ce-i de zice lumea, să nu-i crezi?
Eu tot am să cred cei doi ochi verzi.
Ochii ce i-am văzut aseară,
Seară fierbinte ca de vară.

Mă plimbam cu câinele spre râu,
Privind o fată subţirică-n brâu.
Dar când a-ntors capul spre mine,
Mi-a îngheţat sângele în vine.

Ochii cei mai frumoşi din lume,
Mari, verzi, parcă făcuţi anume,
Să ştiu că în fine am aflat,
Ochii ce mereu i-am căutat.

Intimidat, pe loc am rămas,
Înmărmurit şi fără glas,
Privind ochii ce m-au fermecat,
Nici n-am simţit, că a plecat.

Şi mi-a rămas de ieri să caut pe râu
Pe ea, pe fata subţirică-n brâu.



Un comentariu:

  1. Adora ochii verzi
    Si mangaie-i cand vezi
    Ca au lumini in ei,
    si lacrimi si scantei,
    Admira ochii verzi
    Sopteste le povesti
    Cand te privesc cu dor.
    Nu pune crez in ochii verzi
    Cand straluciri de foc
    Si umbre far`noroc
    Licar jucaus
    Tresalta `n ei.
    Cand lacrimi reci ca marea
    Aluneca din verde
    Ofera le un bland sarut pe pleoape
    Si ploaia se va pierde.
    Dar stai deoparte cand vezi ca ochii
    Mai verzi decat smaraldul
    Te-ngheata din privire,
    Iti zguduie suflarea.
    Caci ochii verzi sunt blanzi,sunt buni si credinciosi
    Dar nu-i trada nicicum,
    ...devin ca de felina.....

    RăspundețiȘtergere