miercuri, 21 martie 2012

Noaptea de iubire







Şi vine noaptea ca un foc aprins,
Cearşaful ne şopteşte tot amorul,
Iar inima-mi aprinsă e izvorul,
Când trupul meu de tine e cuprins.

C-o sărutare te-am ademenit la mine,
Pe pat cu patimă să ardem amândoi,
Găsind noi desfătărilor, pricine
Şi declarăm iar liniştei război.

Intra-vor roi de stele pe fereastră,
Sa vadă ce demult n-au mai văzut,
Cum ochii tăi de floare-albastră,
Cad o pradă vie dulcelui sărut.

Şi când în braţe îmi vei cădea tu goală,
Cu sâni arzând de doruri, frământări
Acoperindu-i eu cu mii de sărutări,
Doar diavoli mai trăiesc la tine-n poală.
  
Plânge luna că nu slăbesc strânsoarea,
Când eu te slobod în albul aşternut,
Nici nu mai simţi acuma tu dogoarea,
C-aşa iubire tu n-ai mai cunoscut.

Când vom petrece-n noaptea de iubire
Şi peste noi coboară voluptatea,
Prea scurtă ne va fi eternitatea,
Pentru că de azi eu îţi voi fi mire.



Un comentariu: