miercuri, 28 martie 2012

O clipă grea a vieţii mele




Ne-am întâlnit într-o clipă grea a vieţii mele,
când nu mai vedeam în jur meu nimic,
nici soare sus pe cer,  nici lacrimi nu mai am ,
doar gânduri grele si-atât te rog acum, atât îţi cer…
Iubeşte-mă, iubeşte-mă şi nu mă întreba nimic.
Săruta-mă, iubeşte-mă, dar nu-mi cere să-ti explic.
Aşteaptă-mă şi fi-mi zi-noapte umbra mea,
Mă iartă, că-mi pare râu de tot ce nu-ti pot da...
Tu poate meriţi mai mult decât oricine.
Ştiu, dar viata a fost prea rea, prea rea cu mine şi cu tine….

Ce cuvânt sau rugăciune a dat viaţă gândurilor mele? Cine şi ce a dat viaţă speranţelor mele?
Cine oare mi te-a scos în cale? Şi cui trebuie a-i mulţumi?

Mi-e dor de tine, mereu mi-e tare dor 
Iubit şi scump al meu divin odor,
Rămas adânc legat de gândul meu
Un nucleu de iubire, devenit Orfeu,
Nufărul curat şi drag inimii mele,
Albă şi strălucitoare între stele

Ai apărut în viaţa mea atunci când mi-am pierdut orice speranţă, când totul în jurul meu se năruia şi ai apărut ca o lumină, ca un soare strălucitor, ai fost darul meu ceresc menit să mă redea vieţii, să mă redea iubirii.
Şopteşte-mi cuvinte frumoase de iubire şi iscăleşte-le cu un sărut, cu un sărut lung şi pătimaş pe buze.
Lasă-mă să mă oglindesc în ochii tăi strălucitori şi să-ţi mângâi obrăjorii, apoi te prind de mână pentru ca împreună să zburăm spre paradisul nostru, 

Te iubesc şi te doresc nemărginit,
Cu sentimentul nou care mă face fericit,
Eşti soarele care în zori răsare,
Când admir privirea ta strălucitoare…

Îţi iubesc respiraţia ta uşoară,
Uşoară ca un vânt de  primăvară,
Îţi iubesc şi dorinţa arzătoare
Pătimaşă şi mistuitoare.

Îţi iubesc tot trupul pielea caldă, moale
Cu buze lacome şi senzuale.
Eu azi iubesc în tine totul, toate,
Tainele tale de mult îngropate…

Tremur când mă atingi uşor,             
Tremur când vocea ţi-o aud
Şoptind încet la telefon
Cuvinte tandre, dulci şi pătimaşe…         



2 comentarii:

  1. Momente si momente ce în viaţă ce dor ca și o rană,
    Momente de disperări adeseori,
    Zile când visul ușor ţi se destramă
    Și cauţi zadarnic în jur un ajutor.
    Sunt clipe când îţi copleșesc fiinţa toată
    Furtunile-acestei lumi fără zăvor,
    Dar nu uita, vine o clipă odată
    Când vei zbura dincolo de nori.

    Când încercările-s prea grele
    Și nu știi când se vor sfârși
    Mai este doar puţină vreme
    Și Cel ce vine va veni
    Chiar dacă viaţa-i mult prea crudă
    Și te întrebi cât va dura,
    Ce mai contează o secundă
    Pe lângă veșnicia ta

    Sunt clipe în viaţă când guști dezamăgirea
    Și vezi adevărul că e mult prea amar,
    Sunt clipe când nu poţi găsi în tine puterea
    Să schimbi clipe de gheaţă în clipe de jar,
    Sunt clipe când multe poveri prea greu te-apasă
    Și ești cu fiece pas tot mai obosit,
    Dar nu uita că ... cineva acolo sus totusi te iubeste...
    dar si aici printre pamanteni...
    speranta tot exista, puterea si vointa,
    de a readuce zambetul de ieri...
    de a invinge clipa hada,
    de a o lasa sa treaca,
    lasand a soarelui lumina sa ti incalzeasca a ta viata!

    RăspundețiȘtergere
  2. BUN GASIT..AM LIPSIT MULT..SI NU AM PUTUT MULT TIMP SA INTRU PE SITE..
    FRUMOS BLOGUL...
    O TOAMNA FRUMOASA..

    RăspundețiȘtergere