sâmbătă, 3 martie 2012

Întrebari...





Alene mă-ntind şi cu tine
Am tras draperia
Pe geam.
Mi-e sufletul plin?
Iubirea de tine?
Ori ploaia ne-mpinge la pat?

Îţi şoptesc ţie încet - te iubesc
Şi tu îmi repeţi - te doresc
E ploaia de vină? Ori locul?
Ori patul? Ori dorul?
Ori totul?

Zâmbeşti, mă alinţi,
Plin de dor,
Ochii dulce ţi-i sărut
Şi gura iubito.
Apoi…
Sărutul o ia către sân.

Alene mă-ntind şi cu tine
Alunec în somn
Şi ce vis?
E dorul de tine?
E amorul?
Sau ploaia ce-n pat ne-a trimis?

Interpretarea e personală,
Scrisă seara, la costum de gală,
Dar pentru că mi-a plăcut şi mie,
Încât n-am mai putut face un pas…
Poezia lui Adnas
Ţi-o ofer acum şi ţie…


Şi aici urmează poezia lui adnas, poezia care m-a impresionat

Vis de Martie (de adnas)

Ce lene, mă-ntind şi ce bine
 am tras draperia. ciudat…
 mi-e sufletul plin.
 iubirea de tine
 şi ploaia mă-ndeamnă la pat.

 Şoptesc la ureche „iubirea’’
 îmi spui ne-ncetat „te doresc’’
 e ploaia de vină, clădirea,
 ori patul, iubire?
 firesc,

 Zâmbeşti, te alinţi
 mă-nfior.
 ţi-ating geana dreapta-n sărut
 şi gura, iubire
 uşor…
 sărutul coboară spre gât…

 Ce lene, mă-ntind şi ce bine
 alunec în somn.
 şi ce vis…
 E dorul de tine,
 iubire,
 sau ploaia aceasta ţi-a scris?


2 comentarii:

  1. MULTUMESC...TOTUL E MINUNAT..FELICITARI!
    MULTA INSPIRATIE, O PRIMAVARA FERICITA!

    RăspundețiȘtergere
  2. Veronica Micle
    Aubade

    Desteapta-te, iubita mea,
    Caci zorile-s acum pe cer
    Si eu `n genunchi naintea ta
    O sarutare voi sa-ti cer ...

    Desteapta-te si vino-n crang
    Sa-l vezi tu cat e de frumos,
    Iar eu in brate-mi sa te strang
    La poala teiului umbros.

    Desteapta-te, caci in curand
    Frumosul soare-al primaverii
    Trezeste lumea pe pamant
    Si-alunga farmecul tacerii.

    Frumos totul...multumesc Senor ROZA!Filmuletele minunate...cel facut de tine..pe fondul muzical al celebrei melodii.."I can t stop loving you!!" fain!!

    RăspundețiȘtergere