miercuri, 1 februarie 2012

Noaptea ce-a trecut şi nopţile care vor veni




Am privit îndeung în urma ta, cu gândul la noaptea ce-a trecut.
A fost o noapte fierbinte, clocotitoare, încărcată cu iubire, cu doruri, cu dorinţe fierbinţi, cu vise, cu planuri, pecetluite de săruturi pătimaşe.
O noapte  a trupurilor fremătătoare dansând în întuneric, o noapte de şoapte şi gemete răguşite.   
A fost o noapte, o singură noapte plină de poezie, de gingăşie, de tandreţe, de senzualitate, de voluptate şi de pasiuni dezlănţuite. 

Ştiu că de azi voi număra clipele, minutele, orele, zilele, lunile, poate anii până la următoarea noastră noapte de iubire.
Aşa îmi vor trece, pe rând toate zilele care le voi mai trăi. Da toate nopţile care vor veni, chiar dacă vor fi groaznic de lungi,  vor avea farmecul lor - farmecul aşteptării,

Da îmi vor trece nopţile în vegheri prelungite, în aşteptări pline de farmec, de doruri, de fioruri şi de dorinţe fierbinţi şi nemărginite.
Nopţi în care gândurile mele vor avea libertatea deplină de a-şi întinde aripile pentru a  zbura numai către tine, fără nici un  alt obstacol în calea lor.
Nopţi în care să retrăiesc aceea primă şi ultimă noapte a noastră de iubire.
Noapte care cine ştie când se va mai repeta sau dacă se va mai repeta.

Şi totuşi îmi iubesc aceste lungi nopţi de veghe netulburate de nimic, decât de libertatea gândurilor şi a speranţelor mele, ce zboară numai spre tine.   


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu