joi, 16 februarie 2012

Iubirea-i cât inima de mare.



Slove care să-ţi bucure privirea.
Pe foaia albă pură ca iubirea,
Pentru tine scriu noaptea mii de rânduri.

Că intre noi s-aşterne depărtarea,
Distantele făcând să crească dorul,
În suflet clocoteşte iar amorul
Şi-mi plânge fără tine fericirea.

Dorul meu spre tine acuma zboară
Şi gânduri iţi trimit acum solie.
Tu fă-mi din când în când o bucurie,
Scăpându-mă de viaţa cea amară.

Cu semnul tău fă inima să-mi cânte,
Că-n depărtare dorul nostru creşte,
Dar spre mine trimite azi o veste,
Că eu de azi nu mai găsesc cuvinte.

Să-mi cadă ca un fluture pe gene
Şi te voi cânta astăzi în poeme,
Că iubire-i cât inima de mare.

Un comentariu:

  1. Parcurg cu placere versuri sensibile,frumoase,
    Pe o pagina de blog
    Ma intreb oare cine poate fi mai fericita floare,
    Inflorita , cantata de un poet.

    Si e poet, nu i poeta...
    Merita un gand de drag si dor...
    El stie a deschide poarta iubirii
    Si te face sa intelegi ....

    Ca.....Oriunde-ai fi in asta lume
    Pe unde te ar duce pasii,
    Cat de grea ar fi povara vietii
    Sa nu te lasi nicicand doborat.

    Alina cu dulci cuvinte,
    Stie a sterge lacrima de pe obraz,
    Chiar daca a lui ii poate mai amara...
    Stie a trimite un strop de soare,
    Balsam al inimii ce doare
    Si sufletul il incalzeste...

    El nu te vede dar te simte,
    Eu nu l vad dar il nteleg
    Cu cata-n telepciune-mi sugereaza
    Ca toti suntem datori cu-un pret.

    Sa-i spun, ca pretu-i mult prea mare ?
    Ca patimile-mi sunt prea lungi ?
    Ca viata nu-i decat o punte,
    Spre locul Cel Necunoscut ?
    Iar eu imi doresc lumina,adevar,zambet,
    traire si un strop de fericire...

    N as vrea sa intristez fiinta -
    Poetul sufletului meu.
    Tin in amintirea mintii,
    Pretuirea ce i-o port mereu,
    Si ruga mea fierbinte
    La Bunul Dumnezeu
    Sa-i ocroteasca viata,
    Sa i dea gandul cel bun si intelept,
    La fel cum vreau si eu.

    RăspundețiȘtergere