miercuri, 29 februarie 2012

Ne vom iubi întreaga viaţă





Cât timp noi ne-am iubit şi dezmierdat,
Iar cu pielea ta înmiresmată,
Să te iubesc aprins m-ai îndemnat.

Noi înlănţuiţi întreaga noapte,
Trupuri fremătând dogoritoare,
Sânii tăi ca două mere coapte
Trezeau dorinţe tot mai arzătoare.

Am să păstrez gustul tău în mine.
Ce mi-l oferi cu a ta iubire,
Ţine-mă de-acum pe lângă tine,
Că-n lume numai tu-mi dai împlinire.

Iar când peste noi zorii au venit,
Tu având bujori roşii pe faţă
Cu buze senzuale mi-ai şoptit,
Că ne vom iubi întreaga viaţă.


Un comentariu:

  1. Ce ar fi doar o atingere,
    Una,
    Doar una.
    Mi ar place sa-ti simt,
    Buzele moi,
    Acum si totdeauna!

    Tu si eu,
    Noi amandoi.
    La bine si la greu,
    Impreuna mereu,
    Impreuna ...
    Mereu!

    Si un sarut sa ti fur,
    Doar unul mic si pisicher,
    Caci sarutul tau e dulce,
    In inaltul cerului ma duce,
    Si pluteste sufletul meu.
    Caci asa va fi acum ...
    Si intotdeauna!

    Sa ti cant si sa ti soptesc,
    Ca mi esti drag,
    Asta imi doresc.
    Caci inima mea,
    Te cheama.
    Una am,
    Doar una,
    Si-ti -o dau tie cu imprumut..
    Ce zici, o primesti?:)
    Acum si...
    Mereu!

    RăspundețiȘtergere