luni, 27 februarie 2012

Tentaţia







Buzele-ţi roşii un sărut aşteaptă,
Pragul preludiul ce o să urmeze,
Şi pe-amândoi să ne devoreze,
Cu gândul la a raiului poartă…

Trupul tău acuma-i fremătător,
Iar sânii bogaţi de dor  tresaltă,
Pentru pasiune-s antică unealtă
În pragul nopţii noastre de amor…

Pentru tine inima mea bate,
Iar trupul tău nu-mi va lăsa odihna
Cu-n etern fior ce mă străbate.

La piept te strâng şi dulce te sărut,
Fără a ştii, ce înseamnă tihna,
Mereu tentat s-o iau de la-nceput…



Un comentariu:

  1. "Oare am greşit atât de mult cu toţii prin păcatul originar de început al lumii când am vrut să ştim neştiutul, să înţelegem neînţelesul, pentru a încerca să învăţăm să murim când pentru moarte nu ai nevoie de nici o învăţătură, cum probabil nu avem nevoie nici pentru viaţă?"
    Sorin Cerin
    P.S.
    Fructul oprit, ca si tot ce este nou, reprezinta tentatie si atractie, ce sunt doua stimulente importante pentru ca viata sa-ti apara intr-o alta culoare.

    RăspundețiȘtergere