marți, 28 februarie 2012

Vreau iubirea ta…




Mi-e dor mereu de tine iubito, închid ochii şi te văd, gândindu-te la mine.
Mi-e dor de clipele petrecute-n doi, mi-e atât de dor, încât  mă doare dorul.
Te strig mereu, te chem, pentru că te doresc toată şi      pentru că vreau să te simt, să îţi simt dorinţa.
Mi-e dor să-ţi spun da, atunci când tu cu o şoaptă răguşită şi excitată îmi spui nu.
Te doresc iubito, vreau să te simt, vreau să te alint, vreau să ne unim şi să zburăm, vreau să gem, să ţip la atingerile tale fierbinţi.
Vreau să fim un frumos şi adevărat vis, vreau sa ne fim emoţiile şi fiorii.  
Vreau să ne fim viata, vreau să ne chemam, să ne găsim şi să fim alături în fiecare seara, in fiecare zori de zi cu tăceri-iubiri, vorbe-nerostite. Să ne fim şansă, să fim un timp pereche şi să ne iubim în albe nopţi cu patimă. Să adormim surâzându-ne in lumina focului arzând în şemineu. Să adormim înlănţuiţi, goi şi îmbrăţişaţi, zâmbind cu ochii închişi, să te sărut in somn, să te visez.
Tu să adormi îmbrăţişându-mă, apoi să tresari, pentru ca din nou să ne iubim, să ne împletim trupurile în răsuflări vorbite, şoptite sau tăcute şi gemute, fierbinţi, plăcute. Sa ne iubim frenetic până uităm, până uitam de noi.
Nici nu mai ştiu ce sunt sau cine sunt.
Ştiu doar că în patima dezlănţuită a iubirii noastre, eu sunt vântul, iar tu o frunză care dansezi, cum te conduc eu.
Ştiu ca te voi iubi la bine si la greu, ne vom iubi până când vom dispărea în neant sau când unul dintre noi dimineaţa îl va căuta cu disperare pe celalalt.


Un comentariu:

  1. Nu stii cine sau ce esti? E simplu...
    Esti roua diminetii,
    parfum de roza roz,
    esti bucuria vietii,
    caldura din suflet si priviri,
    Esti raul ce navalnic curge,
    Din munte..zgomotos la vale,
    Esti ploaia care plange..
    peste tot ce i sensibil si frumos...
    ai vers, ai rima...
    stii sa inseninezi o frunte obosita,
    aduci un zambet si un strop de armonie...
    asa ca ...
    esti cine esti...si sa nu te sfiesti!!
    draga Senor Roza!!:)

    RăspundețiȘtergere