joi, 16 februarie 2012

Să-ţi fiu






Cu cât judeci mai mult, cu atât iubeşti mai puţin 
(Honore de Balzac)

Astăzi dorul mă-ndreaptă către tine…
Ca tu mereu în ale mele nopţi
Cu braţele deschise să mă aştepţi,
Să deschid iar sufletul din mine.

Să-ţi fiu eu soare şi să-ţi fiu şi lună,
Să-ţi fiu iubirea care înmugureşte,
Să-ţi fiu căldura care te-nfloreşte,
Să-ţi fiu eu viaţa şi nu o minciună.

Suntem plămădiţi bărbat-femeie,
Suntem doi pomi cu o rădăcină,
Atât cât viaţa zile o să ne deie.

Să ne fim unul altuia lumină,
Să ne iubim şi să ne adorăm,
Iubirea nouă să ne-o datorăm…

Un comentariu:

  1. "Să-ţi fiu eu soare şi să-ţi fiu şi lună,
    Să-ţi fiu iubirea care înmugureşte,
    Să-ţi fiu căldura care te-nfloreşte,
    Să-ţi fiu eu viaţa şi nu o minciună.....
    De acord.....cu ultimul vers si mai si!!:)

    RăspundețiȘtergere