luni, 6 februarie 2012

Chemare…




Mă chemi să-ti fiu aproape, dar eu mereu acolo sunt şi mă-nveleşti cu trupul, cât aproape să ne fim. 
În visul meu iubito  tu vii să mi te-ascunzi în trup, în vene şi-n artere, iar eu zâmbind să te indemn să ne dansăm iubirea.
In visul meu noi suntem doi, că doi  noi doi vom fi cât lumea doarme, iar luna pe cer va străluci şi cu mine împreună în ochii tăi ne-om oglindi.
Tu mă chemi mereu să-ti fiu aproape,.
Eu te chem să pot trai, să mă-nvelesc cu tine, ca să pot iar adormi, până zorii încet se vor ivi. 
Că viata iar ne cheamă la ale noastre datorii. 
Eu vreau să trăiesc frumos, să te port cu mine-n gând, in inimă şi-n suflet, până când noaptea coboară iarăşi peste noi cu dulcile-i şoapte, gemete şi toată muzica iubirilor noastre nocturne.   

Când tu mă vei chema,
Am să apar în noapte,
Visele să ţi le prefac în şoapte
Şi pulberea de stele le vor lumina.

Cu îmbrăţişări cereşti
Te voi păstra în minte,
Cu şoapta blândă şi fierbinte
În visul meu tu să pluteşti

Obraz lângă obraz vom sta
Şi vom auzi ploaia cântând,
Când florile se ridică zâmbind
Iar noi ascunşi după perdea

Numai flăcări ne-mblânzite
În ochii tăi voi zări
Când dorinţa ti-oi şopti
Între şoapte gemute şi cuvinte. 


Un comentariu:

  1. Minunat blog ...multumesc frumos dragul meu!!Iti las aici cateva versuri sensibile....mie mi au placut mult...sper sa ti placa si tie! Filmuletele sunt deosebite...cel de al doilea e prea trist...insa fondul muzical e divin!
    "Praf de Stele într-o mănușă,
    Ca o argintie salbă
    Au intrat ușor pe ușă
    Zămislind în noaptea albă.
    Au pus visul într-o barcă,
    Aripile peste creste,
    Lumea toată s-o întoarcă
    În tărâmul de poveste
    Îmbrăcată-n lacrimi albe,
    Plăsmuite pe furiș
    Din petalele de nalbe
    Crescute pe-acoperiș.

    Norii albi zvâcneau în zare,
    Fluturi cu mărgăritar
    Se grăbeau din depărtare
    Spre palatul de cleștar.
    Tuberoze și zambile
    Albe, ca un fulg de nea,
    Așterneau iubirea-n file
    Colorând lacrimi de stea,
    Fragede ca o mireasma
    De iubire nesfârșită,
    Învingând orice fantasmă
    Diluată-ntr-o clipită........

    RăspundețiȘtergere