sâmbătă, 25 februarie 2012

scrisoare pentru tine






iubito azi mi-e tare dor de tine,
c-aş veni acuma, să te iau la mine
şi să ne încuiem în dormitorul meu,
unde-i plăcut, răcoare tot mereu.
să ne-aruncăm şi cheile pe geam,
aşa un pic, măcar pentru un an
şi-n loc de a le căuta…să ne iubim,
fără a pierde vremea, să le mai găsim.
iar când anul încet se va sfârşi,
cu-n singur glas noi doi l-om prelungi,


cu unul, doi sau…câţi or mai veni.


Un comentariu:

  1. "Mana ta nu-i fara de temei fierbinte,
    sau rece, grea ca plumbul, sau usoara ;
    soapta eu deseori i-o-nteleg, si ea nu minte,
    cum are obiceiul stapinul, bunaoara.

    E ca o frunza mare, pala, ce s-a scuturat
    pe fruntea mea, sa steie racoroasa,
    si, cind pe umeri citeodata mi se lasa,
    eu stiu de esti sau nu esti suparat.

    In parul meu ce albe-s degetele miinii tale,
    si-asa de visatoare, ca de femeie-mi par,
    dar ard si dor de brate pina la umar goale,
    de-mi zic ca au in virfuri si-n podul palmei jar.

    Stiu orice linie sau vinisoara albastrie
    a mainii tale, orisicat de nensemnata,
    dupa cum si dinsa pe de rost ma stie
    si sa ma uite n-ar mai putea vreodata.....

    RăspundețiȘtergere