marți, 7 februarie 2012

Zburătorul care bate în ferestre…




Iubire de ce-ai bătut la poarta mea
Aseară? Când te-am lăsat să intri,
M-ai învăluit cu sărutări, cu mângâieri
Şi-n pat m-ai ademenit cu dulci şoapte,
Să-mi iei inima, trupul şi să pleci în noapte.
Numai amintiri mi-ai lăsat în urma ta,
Să-mi stingă dorul, foamea, setea de iubire
Şi lacrimi să-mi potolească scurta fericire.
Iar de-mi vei bate iar la uşă sau fereastră
Te voi întâmpina cu braţele deschise,
Cu buze şi priviri de dor încinse
Să retrăim clocotitori iar noapte noastră

Nu am nimic acuma sa-ţi ofer …
Nu mai am nimic, că tot ce am avut am dat deja.
Fiecare a primit cate ceva,
Fiecărei persoana din viaţa mea i-am dat câte ceva, să-i amintească de mine in clipele când singurătatea o va copleşi.
Le-am oferit un vis, un gest sau o speranţa,
Altă dată le-am oferit o clipa de iubire, un zâmbet dimineaţa-n zori, 
Altă dată le-am oferit o mână calda pe obraz, o mângâiere, puţină tandreţe şi înţelegere.
Pentru tine nu mi-a mai rămas nimic.
Ba da uite că am găsit, mi-am găsit inima şi ţi-o voi da, dar nu pot decât dacă mă iei şi pe mine odată cu ea.
Să mă strângi la pieptul tău şi să nu îmi dai drumul niciodată, pentru că eu sunt zburătorul care bate în ferestrele tuturor care au nevoie de mine,de iubire, de speranţă… 

Un comentariu:

  1. Frumosul la frumos trage Senor Roza...iata aicicateva versuri desculte...merita citite!:)

    "Buzele tale,un zbor de porumbel,
    Pe inimă, îmi zboară în neştire,
    Mă simt,romantic şi rebel,
    Şi parcă trăiesc o nemurire.

    Ai apărut,când nu mai aveam lupte,
    Eşti un război,cerut, de nu ştiu cine,
    Corabie de vise şi de gânduri frânte,
    Eu tac,când mă privesc în tine.

    Buzele tale,sunt păsări de foc
    Eu sunt,doar o lumânare,
    Mirosim,noi doi,a flori de soc,
    Dimineţile ne căutăm,cu disperare.

    Ai venit,când toate erau,sparte,
    Eu mă declinam,aproape,dus
    Mai scos afară din cetate,
    De mâna,mai zburat,în sus.

    Buzele tale,sunt un tainic,zbor,
    Ca Homer, am să îţi,scriu o Eliadă,
    Tu mai învăţat,să dor,cu dor,
    Cu Shakespeare,am să-ţi scriu o serenadă.

    Şi ca final,îţi cedez, steau mea,
    Şi am să Fiu cu totul deacord,
    Ca pintre stele să fii şi tu stea,
    Iar în mine, săgeată înfiptă,în cord.....
    Superb blog ul...multumesc!

    RăspundețiȘtergere