marți, 28 februarie 2012

Lăcomia





Parfumul tău încet mă cucereşte,
Privirea-i mângâiere, în braţe când te strâng,
Săruturile tale dorinţele-mi aprind,
Iar în paradisul tău, hai şi mă primeşte…

Sânii rotunzi cu forma paharelor de vin
Şi braţele tale rotunde  primitoare,
Cu şolduri frumoase, largi, ademenitoare,
Făcută eşti pentru a iubirii mele plin.

Ce moale-i pielea ta sub ale mele buze
Şi învăluit mă simt de dulcele fior,
Mă îndrept către noaptea fierbinte de amor.

Când pătimaş voi rupe ale tale bluze,
Pentru ca trupul tău pradă să îmi cadă
Şi-n ochi doar lăcomia să mi se mai vadă…

Un comentariu:

  1. "Ce pot să-ţi spun decât că totul e bine aşa cum trebuie să fie, ochii plâng sau râd în adâncurile infinitului uitat din noi, oamenii se nasc şi mor la ruleta sorţii plătită cu jetoane de Destin, cerul e bântuit când de seninul fericirii când de norii suferinţei, toate sunt bune şi rele doar clipele trec fără a netrece vreodată."
    Sorin Cerin

    RăspundețiȘtergere