marți, 14 februarie 2012

Totuşi inima, ţie ţi-am dat…





Iubirea fierbinte de astă vară
Cu fecioare pe drumul fericirii
Aduse jertfe templului iubirii
La mine-acasă-n fiecare seară.

Tu stea căzută hai şi te ridică,
Priveşte-mă atent ca altădată,
Aşa cum n-ai făcut-o niciodată
Şi firul în patru nu-l despică.

Soarele-a apus. Mâine alt soare
Mă cheamă pentru alte legăminte.
Cu dorul, cu dorinţa mea fierbinte
Vom face lungă, viaţa trecătoare.

În al iubirii noastre sanctuar
Unde numai mie mi-ai dat cheie
Cu tainele tale de femeie
Să îmi sting a dorinţelor pojar 

De mă iubeşti, nu e târziu s-o spui,
Chiar dacă argintul în păr mi-apare
Şi sclipirea ochilor dispare,
Că inima îmi bate tot hai-hui…

Viaţa în patru zări m-a aruncat,
De-am cutrierat lumea-n lung şi lat,
Niciunde linişte nu am aflat,
Că totuşi inima, doar ţie ţi-am dat…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu