vineri, 10 februarie 2012

Lacrima de pe obraz



Aud o melodie lentă, delicată, bună
Ce mă cheamă în pat, în aşternut
Unde tu frumoasă şi puţin nebună
De la mine tot ce-ai vrut ai obţinut. 

Simt cum trupul tău fragil  vibrează
Cu braţele încleştate, tremurând
Tu ia-mă acum şi mă păstrează
Plină de dorinţe si uşor gemând...

Sa-ţi simt în mângâieri dorinţa,
Cum adânc, încet ea mă pătrunde
Şi să-mi descoperi toată preferinţa,
Ce-am încercat timid a ti-o ascunde.

În zori câbd fiorul dorinţelor încet apune
După lungi năzbâtii si amor dezlănţuit,
Liniştită lasă-ţi gândurile să ţi se adune
Cu trupul tău de mine strâns înlănţuit... 

Mi-am şters lacrima de pe obraz pentru că te iubesc fără să ştiu de când.
Te iubesc pur si simplu, te iubesc fără rezerve, te iubesc total şi infinit.
Te iubesc pentru că tu eşti aceea pe care toată viaţa mi-am visat-o.
Te iubesc pentru că a venit momentul ca visul meu să nu se mai risipească, aşa cum a făcut-o în alte dimineţi… 

Un comentariu:

  1. Atunci cand regina noptii - luna, ,
    isi ascunde chipul plin de mister,
    printre faldurile de nori pufosi....
    si nici ca o mai zaresc pe cer ca sa imi sopteasca,
    Sa-mi spuna ca esti bine sa ma linisteasca
    Eu tot te simt aproape ,ca pe ingerul meu pazitor
    Ce imi da aripi sa ajung pana la tine in zbor
    Sa te ating, sa sting al meu dor
    Sa te sarut in fiecare seara si sa ti spun,noapte buna ,somn usor .......

    Sentimentele nu pot fi cantarite
    Distanta nu poate fi o balanta,
    Sufletele pereche sunt mereu in zbor
    Ele n au opritor....
    Doar au nevoie de ingerul lor pazitor !
    E musai sa fim doi luptatori in viata,
    Si atunci cand avem de strabatut , o cale acoperita cu noroi
    Pasim cu incredere,inainte....asa cum stim doar noi
    Si or sa rasara nuferi ....si or sa vina ploi....
    O sa uscam si lacrimi, o sa sadim si flori,
    Iar curcubeul o sa ne bata...
    la usa dragostei ,cu zambete in culori.........

    RăspundețiȘtergere