duminică, 12 februarie 2012

Jocuri de cuvinte, dar nu chiar jocuri



Pentru că acuma sunt convins că te iubesc
Şi  pentru noaptea pătimaşă îţi zâmbesc   
Şi pentru mângâieri şi pentru şoapte
Şi pentru privirile din zori,
Şi pentru sărutul când din pat cobori.
Şi pentru dulceaţa buzelor tale
Care mă-nvăluie necontenit,
Şi pentru tot ce faci sau tot ce spui,
Acum îţi zâmbesc şi mulţumesc,
Iar la sfârşit,
Nu vreau prea mult,
Un sărut, sau două… dar pe tine iarăşi negreşit…

Credeam că iubirea înseamnă o condamnare, o condamnare la suferinţa, la nesiguranţă, la nisipuri mişcătoare.
Dar datorita ţie am descoperit că a te îndrăgosti e la fel ca si cum te-ai trezi, pentru a trăi din nou.
De când te-am cunoscut pe tine sunt fericit…
Eram însetat tu mi-ai dat apa.
Eram înfometat, tu mi-ai dat hrana.
Eram la pământ, tu mi-ai dat aripi.
Tu mi-ai dat şi mi-ai oferit tot ce ai avut mai bun, mai curat, mai pur. Iar eu am luat totul, am luat totul cu ambele mâini.
Ştiu că la rândul meu îţi voi oferi şi eu la fel, dar ţi le voi oferi cu multă iubire şi cu foarte multă dăruire…

2 comentarii:

  1. un poem frumos de dragoste.. dragoste adevarata.
    "datorita ţie am descoperit că a te îndrăgosti e la fel ca si cum te-ai trezi, pentru a trăi din nou."

    ..felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. "Credeam că iubirea înseamnă o condamnare, o condamnare la suferinţa, la nesiguranţă, la nisipuri mişcătoare. .....din pacate asa este ..cand ai ghinionul sa intalnesti oamenii nepotriviti in calea ta, carora le pui sufletul pe tava si nu l merita, nu stiu sa l aprecieze....calca pe el fara mila...strivindu l deseori! Altfel? IUBIREA este un dar divin , nepretuit..ce iti aduce caldura in suflet, soare in priviri si zambet pe chip! Frumos poem inchinat IUBIRII....FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere