marți, 10 aprilie 2012

Numele l-am desenat pe o stea.







E luna nouă, cerul plin de stele,
Şi-o seară minunată ca-n poveşti.
În noaptea asta vom dansa sub ele
Şi-apoi să mă iubeşti, să mă iubeşti!

Eu prind în mâna-o stea şi-ncă o stea,
Şi-n suflet  prind iubirea ce-mi oferi.
De mijloc te cuprind iubita mea,
Trăim doar clipa şi uităm de ieri.

Târziu, acum, te-am găsit pe tine,
Iar numele l-am desenat pe-o stea.
Până-n zori dansăm, noi -  tu cu mine,
Eu sunt al tău, iar tu eşti doar a mea!

Târziu acuma te-am găsit pe tine
Şi numele tău l-am desenat pe-o stea...

Un comentariu:

  1. Plutesc in pasi de dans
    în ochiul
    răsfrânt de viață
    acorduri fine ce-mi alină
    sufletul răscolit
    freamatand până în vârful
    degetelor
    savurez nectarul amintirilor
    din căușul palmelor
    până la ultima picatura

    stelele îmi luminează calea
    în miez de noapte
    pictez cioburi din ele
    sub impaienjenisul de ramuri
    doruri multe mă cuprind
    şi păşesc agale prin pădurea
    gândurilor mele
    iubirea tiptil
    ea se strecoara
    ca un fior prelung
    în carnea mea
    buzele mi le rasfeti
    cu petale de roze
    saruturi patimase
    mă-nveleşti
    cu picaturi din
    albastrul cerului
    şi visul incepe a prinde aripi
    în culori vii, pastelate
    de curcubeu!

    RăspundețiȘtergere