luni, 9 aprilie 2012

Mi-e drag să-ţi spun.







Mi-e drag să-ţi spun, că te iubesc.
Mi-e drag să-ţi spun, că te doresc.
Plăcut mi-e toate să le spun,
Când seara gânduri îmi adun,
Şoptindu-ţi ca odinioară
Iubirea din astă vară,
Ce-a ars pentru prima oară
Într-un colţ pierdut de ţară.
Tu în concediu aici ai fost,
Eu în plimbare fără rost
Şi-atunci când noi ne-am cunoscut
Am stat pe loc că ne-am plăcut
Şi împreună am rămas
Zi de zi şi ceas de ceas,
Nopţi de nopţi  nedespărţiţi
Ca soţ soţie sau iubiţi,
Dar asta, până tu-ntr-o seară,
Caldă din trecuta vară,
Cu vorbe grele ai plecat
Lăsându-mă neîmpăcat.
Singur am rămas în stradă,
Ochii-n gol fără să vadă,
Dar tot nu mă dumiresc,
Să uit să-ţi spun că te-ndrăgesc?
Nu niciodată cât trăiesc.






2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Înmoi cuvintele
    în cerneala noptii albastre
    stau la sfat cu gândul
    mintea se lupta
    să-mi desfacă nodurile
    vieții
    ma las patrunsa
    de vibrația iubirii
    privesc cerul
    si il admir
    cu strălucirile sale
    fiinta mi se umple
    de lumină
    slovele fac popas
    în poarta buzelor
    urc trepte înguste
    pe scara gândurilor mele
    în liniștea deplina
    iubirea strălucește
    ca o stea
    arome
    de măr copt
    plutesc in aer
    prin licarul vieţii
    păşesc cu tălpile desculte
    pe taramul viselor albe

    RăspundețiȘtergere