duminică, 8 aprilie 2012

DORUL DE TINE ....



În mijlocul nopţii mă trezesc învăluit de vise, de vise care mi te-ntruchipează zâmbind strălucitoare, ca o stea îmbrăcată-n raze, în raze de lună, raze a căror irizaţii îţi făceau transparent babby dol-ul, dezvăluindu-mi un contur cu rotunjimi desăvârşite, acum foarte puţin ascunse, difuze, dar totuşi foarte clare.
Ţi-am cuprins cu o mână vălul subţire, care te-nvăluia, apoi de braţ te trag încet la mine. Pluteşti lin zâmbind fericită cu o privire strălucitoare, cu o privire care mă fascina. Îmi muşti buzele uşor şi tresari de plăcere când simţi gustul buzelor mele.
Sărut şi eu la rândul meu tot ce găsesc în cale, ochii frumoşi strălucitori, obrajii ca piersicile coapte, gatul lung si graţios, buzele senzuale si cobor în jos spre sâni, spre sânii tai frumoşi, rotunzi, tari şi fragezi. eu cobor cu buzele spre ei şi tu tresalţi de plăcere, tresalţi de focul aprins, ce aprig creşte în tine, eliberându-ţi patimile care te îneacă, patimi de atâta vreme ţinute încuiate-n tine şi care acum în braţele mele se dezleagă. Ne lipim, ne contopim trupurile, iar pielea ta moale, caldă, fină, catifelată aprinde-n mine fiorul nemărginit, în timp ce gemete se-nalţă, in jur totul răbufneşte şi brutal ne pătrunde-n trupuri.
Ne pătrunde cu feeria şi cu extazul pasiunii, ce tot creşte.
În aer domneşte acuma doar iubirea şi patima…
Apoi liniştiţi cu un sărut ne răsfăţăm uşor trupurile, ca după o luptă încrâncenată şi dezlănţuită, după care osteniţi, îmbrăţişaţi ne lăsăm cuprinşi de somn.
Adorm cu gândul plin de ciudă că prea scurtă a fost clipa noastră de iubire, de fericire, dar plin de speranţa de a o relua şi în noaptea următoare cu mult mai multă dăruire…

Un comentariu:

  1. Mama mai ce vise faine, incitante,,,tot sa le traiesti aievea zau asa! Suna periculos de sexy mai motane....frumos, senzual, imi place! Referitor la muzica aleasa, parca ar fi mers mai degraba un Slavonic dance cu James Last decat Sound of silence...ce liniste pe asa vise?:))

    RăspundețiȘtergere