joi, 12 aprilie 2012

Iubito,






Cu dor, în braţe vreau azi să te cuprind,
Să te sărut cu drag pe ochi, pe gene,
Să te privesc, tu floarea mea cu nimb
Ce înfloreşti în gândurile mele.
Mă lasă părul tău negru să-l răsfir
Şi buzele-mi de tine însetate,
Ţie să ţi le dau pe săturate,
Sărutului care-mi pare uns cu mir.
Îţi voi privi ochii fără să mă satur,
Şi-n braţe te voi strânge-ncetişor
Când voi rosti din vorbele de dor,
Cuvinte ce te-or face să vrei patul…
Ne-om cufunda în ceasuri de iubire,
Nu ne păsa că iute trece timpul,
Cuprinşi fiind atunci de fericire,
Trăi-vom doar iubirii anotimpul.
  

2 comentarii:

  1. "Viata se grabeste, rapida caravana.
    Opreste-te si-ncearca sa-ti faci intensa clipa.
    Nu ma-ntrista si astazi, faptura diafana,
    Mai toarna-mi vin! Amurgul m-atinge cu aripa...

    Bea vin! In el gasi-vei Viata-fara-moarte.
    Pierduta tinerete din nou ti-o va reda,
    Divinul timp al rozei si-al inimii curate!
    Traieste-ti clipa data! Caci clipa-i viata ta!

    Grabite ca si apa si repezi ca un vânt
    Ce-alearga prin pustiuri, fug zilele-mi putine.
    Si totusi doua zile indiferente-mi sunt:
    Ziua de ieri si ziua care-o sa vina mâine.

    Nu depasi prezentul cu gândul! Stii tu oare
    Macar daca-ai sa termini cuvântul început?
    Mâini poate deja fi-vom asemeni celor care
    De saptezeci de veacuri în neant au disparut.

    În parfumatul prier, când - beata de iubire
    Tu îmi întinzi paharul, eu uit ziua de mâine.
    De m-as gândi atuncea la rai si mântuire,
    N-as pretui, iubito, mai mult decât un câine.

    Priveste-n jur durerea cu mii si mii de fete.
    Cei dragi sunt morti. Esti singur cu palida tristete
    Ridica însa fruntea! Culege tot ce-atingi!
    Trecutul e-un cadavru. Nu este timp sa-l plângi.

    Cât de sarac e-acela ce nu poate sa spuna:
    "Sunt beat mereu de vinul cel tare al iubirii!"
    Cum poate el sa simta în zori uimirea firii
    Si noaptea vraja sfânta a clarului de luna?
    Omar Khayam

    RăspundețiȘtergere
  2. frumos poem.. frumoasa muzica..
    frumos comment de la prietena Magda..
    felicitari tuturor!
    Pasti fericit!

    RăspundețiȘtergere