duminică, 15 aprilie 2012

Învaţă-mă…







Te iubesc şi-n fiecare clipa vreau să-ţi aud glasul, râsul,
Vreau să ştiu ce-nseamnă a fi îndrăgostit şi să tresar de bucurie când zâmbeşti.
Te iubesc şi-nseamnă, să-ţi ofer totul,  să-ţi ofer ţie totul, pentru că eşti soarele meu, gândul meu, eşti inima mea.
Da tu eşti sufletul meu, raza de soare, care face să-mi strălucească privirea, eşti muzica şi comoara sufletului meu...

Învaţă-mă să te iubesc aşa cum ştiu că vrei,
Să-ţi fiu cupa de cristal cu vin dulce amărui,
când pe cearşaful alb amândoi ne pierdem
Învaţă-mă să te sărut şi să te-ating uşor,
când noaptea scutură gingaşii stropi de rouă peste noi
şi c-un buchet de mângâieri spre tine să cobor…

Un comentariu:

  1. De oriunde as fi ,
    Invata-ma , sa ajung la tine
    Si cand mi-e greu ,
    Si cand mi-e bine .
    Invata-ma , sa fiu ,
    Pe un ram un mugur .
    Si inflorind
    Pe tine sa te bucur .
    Invata-ma , sa ajung la tine ,
    Ca pasarea in zbor .
    Cand departarea doare
    Si cand mi-e tare dor .
    Invata inimile noastre ,
    Sa fie vesnic amandoua
    Si cand e soare ,
    Si cand ploua .....

    RăspundețiȘtergere