sâmbătă, 7 aprilie 2012

Visez acum?

  




Visez acum cu tine şi te simt aici
cu răsuflarea blândă cu mângâierea tandră şi uşoară
cu ochii mari, scânteietori, feerici,
cu buze senzuale ce-n şoapta mă sărută,
cu o atingere moale, caldă, senzuală,
ce ca un val de bucurie mă ia in stăpânire,
iar chipul tău e strop de apa vie
şi mi-e tot mai drag, că-i cum îmi place mie.
În nopţile senine sau nopţile calde de fiori
sau nopţile-n care şi timpul se opreşte,
în nopţile-n care somnul mă ocoleşte, dorul mă frământă, gândurile se rostogolesc.
Dar toate aste cu o ţintă, cu un scop, să îmi arate mie cât te iubesc şi cât îmi eşti de necesară…
De ce te iubesc pe tine? de ce iubesc persoana ta?
Pentru că te vreau lângă mine, te vreau lângă fiinţa mea
mereu de mână pe acelaşi drum alături,
zâmbitori, dornici de fericire, dornici de iubire.
Dornic să mă oglindesc în ochii tăi strălucitori,
flămând şi însetat de tine, însetat de amândoi…
………………………………………………………..


Da asta am visam în fiecare noapte, când răguşită îmi şopteşti iubirea toată.
Când îmi şopteşti o iubire fierbinte, clocotitoare încărcată de o dorinţă nemărginită ca un imens ocean.
Iar eu ca un ecou te-nvălui cu privirea, te mângâi pe ochi, pe obraji, pe păr, pe trup, te-adulmec toată, ca să te simt cu fiecare celulă a fiinţei mele.
Închid ochii şi te simt fremătătoare, te simt aşa cum te doresc, te simt din carne, din sânge clocotitor, te simt mereu ademenitoare, îţi simt pielea moale, calda, iţi simt rotunjimile trupului ce se cer iubite, dezmierdate, alintate, sărutate, mângâiate, explorate.


2 comentarii:

  1. Un romantic incurabil ! O zi plina de sens, Odorica

    RăspundețiȘtergere
  2. Ayay, dansez deja , plutesc....pe asa versuri, pe asa o muzica divina....chiar...romanticule sa ma ciupesc sa revin la realitate...hmm...frumos!Dar mai bine sa plutesc inca pe aripi de vise, ca de mi revin la realitate, am iaurtul pregatit...precum grecii de la TV!!:))

    RăspundețiȘtergere