vineri, 13 aprilie 2012

Împreună vom fi la rău şi bine…






Veşnic sunt însetat de-o sărutare,
Brăţele tale rotunde le sărut,
Chiar de-n iubire-sunt proaspăt apărut,
Cu buzele pe trup îmi fac cărare…

Tu-mi eşti iubirea pură şi curată,
Fremătători, fierbinţi aşteptăm zorii,
Străbătuţi amândoi de toţi fiorii
Şi-avem martor doar bolta înstelată…

Şi-n noapte cu gemete, suspine,
Tot ce-i al tău mie-mi va aparţine.
Că-mpreună vom fi la rău şi bine…

Toată viaţa ţi-o vei trăi cu mine,
Toate tainele tale le dezleg,
Că eu cu tine forma-vom un întreg. 




2 comentarii:

  1. frumos...
    toate cele bune..bucurii alaturi de cea draga...@};-

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar daca timpul ne este ostil
    Şi clipe împreună n -au fost multe,
    Însă mereu noi am ştiut
    În suflet să avem iubire.

    Sa stii că nu mereu a fost uşor
    În ierni şi viscol fără tine,
    Insa stiut -ai primăveri sa pui mereu
    În ochii mei cand lacrimi se rostogolira.

    Ai stat mereu alaturea de mine
    Cînd poate lumea,soarta erau contra,
    Şi m-ai tinut la pieptul tau
    Şi m-ai trecut mereu revolta.

    Să-ţi multumesc e pura politete,
    Şi de as face-o, n-o fac bine,
    Că-i prea puţin ca să rostesc
    Şi tu o ştii la fel ca mine.

    E miez de zi , chiar daca nourii scalda cerul,
    Zambile îmi zimbesc in fereastra,
    E primăvara inca unui an
    Eşti lîngă mine asa cum poti ,
    inseninandu -mi viata.

    Să-mi stai alaturi tu mereu
    E mult prea bine sufletul să-mi mangai,
    În amalgamul de durere dusă greu
    Să-mi fi lumina, să-mi fi sprijin.

    RăspundețiȘtergere