joi, 29 decembrie 2011

Tu



Un dar eşti tu, anume pentru mine
Cu trupul alb, parfumat, îmbietor.
Eşti paharul plin cu vin îmbătător,
Care-i menit, în viaţă a mă ţine.

În braţe de mă strângi, fiorul mă încinge,
Năvalnic sângele curge în artere,
Numai disting în calea mea bariere
Şi simt că numai dragostea învinge.

Când sunt flămând şi însetat de tine,
Trupul tău fierbinte vreau să mă îmbete,
În suflet să îmi cânte canţonete,
Iar şoaptele să îmi devină rime…

Un comentariu:

  1. Pentru tine poetule....

    Esti sortit să fii poetul sufletului în căutare
    De fericire pe pămîntul străin, cu lupte şi dureri,
    Unde-nvinge cel ce are tupeul cu bani de sfidare,
    Iar săracii aşteaptă ajutorul din Cer, ca nişte străjeri.

    Tu esti poetul sufletului în căutare de fericire,
    Pe pămîntul cu spini numeroşi şi multă pălămidă,
    Cu muncă trudită-n sudoarea topită în glia aridă,
    Cu-ngrijorarea lipsei de pîine-n vieţuirea de mîine.

    Tu esti poetul sufletului şi folosesti cuvintele potrivite,
    Ca fiecare vers de granit şi cald ca soarele, cînd răsare,
    Să-ţi dea-ncredere-n fericire, cînd desnădejdea dispare,
    Iar tu, cititor, să simţi reînvierea în razele speranţei ivite!

    Tu esti poetul sufletului şi oferi fericit speranţele noi,
    Ce le-ai cuibărit în idei şi-n sentimentele ţesute-n poeme,
    Prin cuvinte de aur, de-argint şi de fier, curgînd în şuvoi,
    Ca să le ai în minte, cît eşti în cortul chiriaşului de vreme!

    RăspundețiȘtergere