miercuri, 28 decembrie 2011

Ce este iubirea, ce este fericirea…



Stăteam şi vorbeam, amândoi tolăniţi in pat. 
Ştii  ce-i iubirea? Întreb eu
Cred că şti, dacă nu completează-mă tu, bine? Fericirea este o senzaţie  deosebită, o senzaţie măreaţă, o senzaţie de un nemărginit bine, este senzaţia care o simt eu acum faţă de tine.
Iubirea face ca totul să devină uşor şi să poţi trece lin peste toate asperităţile vieţii, ea îndulceşte tot amarul vieţii.
Iubirea se cere preţuită, îngrijită şi mereu întreţinută.
Iubirea dacă e iubire, trebuie să fie liberă, neîngrădită, fără rezerve, iubire este totul.
Nimic pe lumea asta nu e mai frumos, mai dulce, mai înălţător decât iubirea. 
Ştii  ce este fericirea? Mă întrebi tu în continuare.
După ce am căzut pe gânduri răspund.
Fericirea este suma tuturor bucuriilor mărunte de fiecare zi, este locul tainic de unde poţi privi şi chema visele, poţi privi şi chema  năzuinţele.
Fericirea este parfumul pe care nu îl poţi pulveriza pe cineva fără ca să te atingă şi pe tine.
Iubirea este porumbelul  pe care dacă îl urmăreşti nu îl poţi prinde, dar dacă stai liniştit, vine el încrezător la tine.
Eu am stat liniştit, cuminte şi fericirea a venit la mine şi s-a aşezat în sufletul meu.
Tu eşti începutul şi sfârşitul iubirii şi fericirii mele.
De acum eu şi cu tine nu mai existăm separaţi de acum eu şi cu tine suntem noi şi întruchipăm sfera iubirii desăvârşite, a fericirii fără margini, fără hotare.  
Sufletele noastre sunt contopite, iar trupurile ne sunt împletite, sudate pentru toată viaţa.
Da iubito, tu să ştii, că fericirea este darul divin al iubirii, pentru că nici iubirea şi nici fericirea nu pot exista solitare…

5 comentarii:

  1. "fericirea este darul divin al iubirii, pentru că nici iubirea şi nici fericirea nu pot exista solitare…
    Asa este.....se conditioneaza reciproc...una fara alta nu se poate! Minunat scris!! Mai vreau si alte scrieri...bafta!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Fericirea nu poate fi justificată logic, ea este chiar sursa gândirii. Întâi apare fericirea şi apoi apar gândurile. .. Dar, mintea se alintă, se împotriveşte şi găseşte lipsuri fericirii.
    Tu poţi fi trist, dar niciodată nefericit. Chiar când vei pierde totul, fericirea nu va lipsi, ea nu te părăseşte, ea va fi acolo! FII FERICIT în ciuda tuturor! FII FERICIT în ciuda ta însuţi! FII FERICIT din ambiţie, tot timpul, oriunde! Oricât de jalnic te vei simţi, oricât de tare ai suferi, tu continuă să fii fericit! De ce? Uite-aşa, din ambiţie. Nimeni şi nimic nu-ţi poate lua fericirea. Poţi pierde averi, poţi pierde iubiri, poţi fi maltratat, denigrat, poţi fi bolnav sau chiar muri, dar niciodată, nicicum nu vei putea pierde fericirea – pentru că TU EŞTI UNA CU FERICIREA!
    Te joci cu Tine,
    Te joci în Sine...
    Iluzii fine
    mă prind pe mine:
    sunt eu, sau cine?
    Un frâu mă ţine
    printre suspine,
    dar totul vine
    numai spre bine.
    Pe trepte line
    eu sui destine
    ce duc la Tine.
    Dar Tu... eşti cine?
    Tu, tot ce vine
    şi întreţine
    joaca în sine.
    Ce joc! Ce plin e!
    Orice, oricine,
    chiar lângă mine
    eşti Tu, senine,
    CALATOR!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tu esti inceputul si sfarsitul iubirii si fericirii mele ,esti prezent ,trecut si viitor,ce plutesti pe nava numita "DOR " purtand cu tine pe veci sfera iubirii desavarsite,a fericirii fara margini ,fara hotare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fericirea este de scurta durata. La multi ani 2012 !!! Numai bine, Odorica:)

    RăspundețiȘtergere
  5. poem de dor şi de iubirie........ inchinat de tine iubirii!

    un trandafir şi dorul azi noapte le-am simţit,
    petale parfumate mă mângâiau confuze,
    iar tu cu voce tremurândă, tandră mi-ai şoptit,
    în timp ce roua nopţii îmi picura pe buze.

    spunea-i, că legenda iubirii-i o poveste,
    ce stă ca să înceapă în noaptea cea fierbinte,
    iar trandafirul meu, de-acum femeie este.

    cu pielea parfumată şi cu mişcări sprinţare
    focul iubirii veşnice-n mine l-ai aprins
    şi-o noapte-a curs iubirea ca vinul în pahare,
    iar zorii ne stârneau dorinţi de necuprins.

    şi sărutându-ţi ochii, tu-n calda îmbrăţişare
    promiţi că te-ntorci la noapte iar la mine,
    apoi în toată viata şi-n viaţa următoare
    să te simt în mine, să-mi fie dor de tine.

    LA MULTI ANI CU SANATATE SI MULTA IUBIRE !!!

    RăspundețiȘtergere