vineri, 30 decembrie 2011

O scrisoare încă ne-trimisă




Iubito,
 mi-e dor de tine,
 mi-e tare dor de trupul tău
 de iarbă tânăra încă neatinsă
 de mâna bărbătească.
 Numai vântul gândului meu
 îţi mângâie umerii albi,
 dăltuiţi în fildeş
 şi-ţi sărută cu lăcomie spatele,
 spatele cu pielea albă, moale
 caldă şi catifelată.
 Îmi place să îţi strâng
 talia subţire
 în mâinile mele
 făcute inel
 şi lăsându-mă vrăjit
 de voluptatea şoldurilor
 unde colonada coapselor
 mă cheamă,
să mă simt în faţa
 porţii unui castel
 închis cu o mie de lacăte.
Lacăte pe care dinţii mei ascuţiţi
 le va deschide unul câte unul.
 Mă vei ierta oare pentru colţii mei
 înfipţi în zăpada sânilor tăi,
 unde fraga sfârcurilor mi-a trezit
 pofta de sânge
 de sânge neprihănit.
 Sânge care se cere ofrandă zeilor
 pentru victoriie.
 Doream să-ti simt trupul
 răzvrătindu-se
 căci ce farmec are
 o victorie fără luptă?
 Cum am putea trăi
 fără orgoliul victoriei?
 Pentru o clipă,
 ne-am întâlnit
 demon şi înger
 şi recunosc, mă excită
 gustul dulce şi fierbinte al iubirii
 ce-mi cade în picur
 pe buze…..

Se spune că omul iubeşte o singura data in viaţă.
Am auzit că în viata fiecărei persoane există, sau au existat persoane diferite, persoane speciale, persoane care într-un el sau altul i-au schimbat cursul vieţii.
Au venit de undeva si au plecat altundeva, dar au reuşit să lase multe schimbări în urma lor.
Aceste persoane diferite, aceste persoane speciale nu se caută, ele vin singure, vin nechemate, vin pe nesimţite. Nu trebuie să spui - a fost o persoană specială, pentru că  îţi vei da seama sigur, mai ales că aceasta e specială numai pentru tine, pentru ceilalţi, ea nu înseamnă nimic.
Bunătatea, loialitatea, încrederea, dragostea nu sunt trăsături care să se schimba de la o zi la alta si nici nu vin sau pleacă cum am vrea noi.
Ele ori sunt ori nu sunt.
Bineînţeles ca în mulţi, în majoritatea dintre noi există toate acestea, dar le ţinem ascunse, deoarece ne e frică sa nu fim rantii, sperând în cele din urma va apărea acel cineva care le va scoate la lumină toate acestea, chiar dacă aşteptarea poate dura întreaga viaţă.
Cu  mine  aşa sa-ntâmplat iubito, aceea femeie deosebită, aceea femeie specială, odată cu tine a apărut şi în viaţa mea .
Da ai apărut ca să mă faci fericit, ai apărut să mă iubeşti, să te iubesc şi eu, să te iubesc profund şi nemărginit



3 comentarii:

  1. Iubesc si urasc trenul, in acelasi timp,
    Practic el ma aduce la tine de atata timp
    si n am stiut....
    Privim in aceeasi directie, avem aceleasi planuri
    Lasand in spate pe ceilalti cu ale lor cancanuri,
    Am renuntat la jocuri, la falsele pudori,orgolii indaratnice,.
    Am plecat capul deseori...a renuntare....
    dar datorita tie acum privesc in zare
    Care, pare sa fie plina de flori rare...
    Iar noi suntem copiii ce'alearga bucurandu-se de soare,
    Ca dragostea e'o floare care creste...
    N-are nevoie de anotimpuri, in suflet infloreste.....
    Si peste ani, va fi tot acolo, stii...
    Iar eu o sa-ti cant, "legamantul" zi de zi....
    Tinandu-te de mana, ce-ti tremura de batranete...
    Privindu-ma timid, cu riduri dar ochii plini de blandete,
    Da iubitule! Suntem noi in casutza alba...alaturi de bancuta dalba...
    Copiii ce sunt impreuna de o viata ïntreaga!
    Suflete pereche..calatoare , de un secol si ceva ....lumina!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasa scrisoare, ar trebui trimisa la destinatar!
    Un An Nou plin de astfel de scrisori!

    RăspundețiȘtergere
  3. La Multi Ani ! Anul 2012, sa va aduca numai bucurii si impliniri. Va imbratisez, Odorica:)

    RăspundețiȘtergere