marți, 20 decembrie 2011

Simte-mă....



Ai apărut în viaţa mea, într-o seară, fără să-mi dau seama .
Erai foarte tristă şi ţi-am sărutat lacrimile, iar tu mi-ai îmbrăţişat, .apoi eu  te-am făcut mireasa mea, mireasa sufletului meu.
Ne-am jurat iubire fără sfârşit, m-ai făcut să zâmbesc, dându-mi zâmbetul tău, iar lacrimile ţi-se topeau când mă sărutai, trupul îmi tremura de dorinţă si cu pasiune ne-am iubit - două suflete rănite s-au regăsit printre străini.
Si de atunci ne iubim  în liniştea nopţii, te rog rămâi cu mine, nu mai pleca fără să-mi spui ceva sau fără să întorci privirea …
Te ador iubito, te ador sufletul meu drag ..
Ţi-am spus vreodată cat mi-e dor de tine? Cât de mult te iubesc? Că  Nu mai pot trăi, nu mai pot respira fără tine ? Îţi spun acuma draga mea şi te rog rămâi lângă mine, simte-mă că sunt aici, că te aştept că  mă simt bine numai când sunt cu tine, simte-mă că-mi este mereu dor de tine.
Când apari tresar, inima-mi bate mai tare, spune-mi tu simţi că mi-e dor să mă săruţi? Iar când îţi citesc rândurile, mă liniştesc de fiecare dată.
Draga mea simte-mă, aşa cum simt eu, cum te simt lângă mine iubita mea mereu, mereu, mereu…


2 comentarii:

  1. Te simt în fiecare vis...mi-e teamă doar să mă trezesc...
    Căci printre clipele reale nu am să pot să te găsesc
    Cărbuni încinşi îmi ard destinul şi-n marea ta am să mă sting
    Iubindu-te o veşnicie, fără să te ating..

    RăspundețiȘtergere
  2. SOAPTE DE IUBIRE
    Autor:Gratiela

    La ureche iti soptesc ,
    Cat de mult eu te iubesc.
    Si ochii tai ii sarut,
    Privirea ta imi da un raspuns mut.
    Stiu ca doar eu am loc in al tau suflet,
    De-aceea vin la tine iar si iar fara sa preget.
    Simt ca nu te voi plictisi vreodata
    Pentru ca-ti daruiesc o dragoste curata.
    Voi fi miresa ta pe-altarul dragostei,
    Chiar daca acum nici tu nu sti ce vrei.
    Stii ca pe vecie a ta voi fi
    Noapte si zi doar tie ma voi darui.
    Eu te iubesc cum am iubit dintotdeauna marea,
    Caci cu tandrete tu mi-ai aratat ce-nseamna desfatarea.
    Naluci si demoni, suferinte din trecut,
    Iubitule, tu m-ai facut ca sa le uit de mult.
    Cu tine sunt gata sa ma avant pana la soare
    Si-nfierbantati de-atatea soapte de iubire, sa ne-aruncam apoi in mare.
    Inlantuiti, noi sa sfidam toate legile-omenesti,
    Iubindu-ne, la barfa lumii sa fim reci.
    Sa dovedim intregii omeniri,
    Ca nu doar Shakespeare a-ntalnit iubiri.

    RăspundețiȘtergere