miercuri, 7 decembrie 2011

Spune-mi…




Oare am întâlnit-o pe ea? Nu ştiu încă, dar inima îmi bate tare, mereu mai tare… 
Iar când o întâlnesc petrecem clipe minunate, clipe de gingăşie, de tandreţe, de senzualitate, clipe de fericire.
Nu ştiu ce să cred, oare mă iubeşte, chiar mă iubeşte si ea. Eu nu ştiu ce să cred, totul a fost aşa de neprevăzut, aşa de furtunos.
Spune-mi draga mea unde eşti, să ştiu unde să te caut când îmi este dor de tine,
Spune-mi te rog ce visezi, să ştiu ce să-ţi ofer şi mai spune-mi draga mea pe cine doreşti? Să ştiu cine trebuie să fiu, cum să te iubesc, pentru că eu vreau numai fericirea ta, numai fericirea noastră.

Azi sunt fericit mi-ai spus că mă iubeşti,
mi-ai şoptit că numai pe mine mă doreşti.
Sunt  fericit Doamne, sunt fericit.
Azi am petrecut mult împreună
Ne-am iubit cu pătimaş, dezlănţuit,
Aşa cum niciodată n-am mai iubit…
Sunt fericit, sunt tare fericit,
oare şi ea o fi la fel?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu