duminică, 15 ianuarie 2012

Parfumul tău...


Parfumul tău întrece orice floare,
Mângâierea ta mi-alungă oboseala
Şi din gânduri dispare îndoiala,
Că tu eşti mai frumoasă de sub soare.


Iubito parfumul tău ce mintea-mi ameţeşte,
Mă cheamă ca trupul tău cald, să ţi-l dezmierd
Cu rotunjimi sau văi adânci în care să mă pierd,
Iar  fiinţa mea la viaţă se trezeşte…  


Şi sărutul tău m-atinge ca o boare,
În noaptea care nu se mai sfârşeşte,
Iar patima abia se potoleşte,
Când soarele încet pe cer răsare.

2 comentarii:

  1. parfumul inimii este dragoste adevarata si pura, tu stii ca aici totul este posibil , iar visele pot deveni realitate. sufletul curat, inmiresmat cu parfum de roza si innobilat de delicata orhidee, inspira liniste si tacere, te motiveaza sa treci barierele dincolo de ceea ce credeai ca e imposibil. te duce spre fericire si te invata sa zbori, sa atingi infinitul.inchide pleoapele si inspira….fii atent, pentru ca da dependenta! chiar trebuie sa anunt pericolul pentru cei nefamiliarizati cu magia.:) vei dori mereu sa revii , sa iei din acest parfum. nu te teme sa-ti pierzi controlul, inspira recunostinta ,dragostea, pacea si linistea. da-ti voie sa simti emotia si zambetul inimii tale ce va picta pe fata ta un zambet curat care-i va atrage pe cei ca tine in viata ta. fii iubire ,armonie, pace si lumea iti va zambi ! inunda-ti simturile cu parfum de corazon si vei simti ca nimic nu este imposibil ....

    RăspundețiȘtergere