joi, 6 octombrie 2011

Gânduri nocturne de iubire






















Iubirea nu înseamnă să-l iubesti pe cel de lângă tine, ci iubirea înseamnă să-l simţi pe cel de departe, să-l simţi aproape de tine. 
Depărtările sunt importante pentru cei ce se iubesc, pentru că iubirea adevarată se exprimă printr-un singur sentiment - dorul...

Iubirea are nevoie de tine, poate numai pentru că simţi nevoia să-ţi descarci sufletul de toate răutaţile şi murdăriile adunate de la oameni din jur, adunate de-a lungul timpului, în multele clipe de singuratate. 
Şi-atunci mă aşez cu faţa la cerul plin de stele, şi mă uit şi caut, şi caut cu înfrigurare, steaua ta. A căzut? Mă-ntreb cu tristeţe dacă steaua mai este pe cer. Dacă mai  străluceşte, cu aceeaşi intensitate sau lumina ei a pălit? Încep să vorbesc cu propriul meu eu să văd unde-am greşit, poate este numai vina mea, poate numai a ta, poate nu am ştiut cum să vorbim, poate nu am ştiut cum să ne purtăm.
Aşa e viaţa... 
Nu mai vreau să gândesc în funcţie de ceea ce am trăit, ce am avut sau ce am  pierdut.
Vreau să am din nou  încredere, vreau să pot din nou să mă bucur de ziua de azi. Trecutul mi-a devenit duşman şi uneori oricât de tare m-aş forţa, se pare că mai câstigă în detrimentul prezentului, prezent pe care îl ignor atât de des. Am iubit, am iubit până ieri.
Gata azi iubesc din nou, iubesc o ea, care a încercat să mă iubească. Oare chiar mă iubeste? inima mea e numai al ei şi nu mai este loc pentru altcineva. 
Promite-mi că de azi mă vei iubi numai pe mine, că numai cu mine eşti fericită, ca numai eu contez pentru tine, ca restul e numai fum şi ceaţa ce se risipeşte printre nori.
E noapte acum la tine, e timpul ca să dormi iubita mea, sper ca eşti bine acum, doar obosită, visează acum la mine,visează-mă ca sunt cu tine, că-ti aştern ca aşternut sufletul meu şi te voi înveli cu trupul meu, alintă-mă în visul tău,sărută-mă asa cum şti doar tu, îmbrăţişează-mă cu pasiune, şi doreşte-mă aşa cum te doresc si eu,eu te iubesc, te doresc  cu fiecare zi mai mult si mai profund.
Simt şi ştiu că te gândeşti la mine şi că vrei să fiu cu tine. Acelaşi vis îl am şi eu iubito, că eşti cu mine şi ne iubim, ştiu că mă iubesti, simt cum mă doreşti numai pe mine, aşa cum te doresc şi eu numai pe tine, aud cum tu mă chemi în visul tău, la fel te strig şi eu în visul meu. Trimite-mi te rog doar dragostea ta , şi îţi promit iubirea mea ...că o voi păstra şi va sta la loc de cinste in inima mea

Iubirea nu înseamnă să-l iubesti pe cel de lângă tine, ci iubirea înseamnă să-l simţi pe cel de departe, să-l simţi aproape de tine. 
Depărtările sunt importante pentru cei ce se iubesc, pentru că iubirea adevarată se exprimă printr-un singur sentiment - dorul...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu