duminică, 16 octombrie 2011

Te rog să nu ne uiţi iubirea niciodată...


Totul e atât de pustiu fără tine,încerc acum să te simt aproape cu toate că eşti la mii de km depărtare, te caut mereu cu privirea, dar nu te găsesc şi atunci încep să te caut în inima mea şi acolo te găsesc iubito şi odată găsită, nu îţi mai dau drumul.
Te iubesc inimioara mea, iar în prezenţa ta parcă prind aripi, încât îmi vine să zbor, să cânt şi să dansez de fericire.
Te sărut iubito, te sărut cu pasiune, cu patimă, cu dor.
Te rog iubeşte-mă, aşa cum te iubesc şi eu, pentru că de acum vreau să fim nedespărţiţi, să fim mai presus de orice, pentru că tu eşti eşti o parte integrantă din mine, pentru că tu eşti totul pentru mine.
Vino la mine iubito, că te aştept mereu cu dragoste şi dor, iar când dorm singur, numai la tine mă gândesc.
Vino la mine în această seară pentru că vreau să ne iubim cu patimă cu pasiune, perntru că vreau să ne iubim asa cum numai noi doi o facem, pentru că imi place să îţi simt mângâierile si buzele tale calde, moi pe trupul meu, pe trupul meu flamand şi însetat de tine.
Îmi este dor mereu de tine şi vreau să te simt să te miros să te iubesc, te vreau toată numai pentru mine.
Iubeşte-mă la fel ca-n zilele de de început şi fă-mă fericit, iubeşte-mă fără rzerve, iubeşte-mă şi fă-mă fericit, iubeşte-mă ca ieri, că poate astăzi sau mâine n-oi  mai fi...
Ascunde-ma in visul tău de noapte,
Ascunde-mă şi-n visul tău de peste zi,
Ascunde-mă în vorbe şi în şoapte
Ascunde-mă în orele tale, în clipele fără sfârşit,
Să fiu mereu cu tine, purtând un dor nemărginit, dorul de tine...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu