joi, 13 octombrie 2011

Aş vrea



În liniştea nopţii păşim de mână amândoi, stelele curioase ne privesc. 
Tu îmi vorbreşti, eu te ascult dorind să te ating, să te simt şi hrănindu-mi speranţa că numai eu voi afla într-o noapte toate tainele ascunse de inima ta.
Acum cade o stea şi îmi spun o dorinţă.
Eu cred în ea şi am o presimţire că viaţa mi se va schimba.
Mi-am spus dorinţa să strâng mâna ta în mâna mea.

Te rog sărută-mă şi vei afla toată dorinţa mea.
Mai  rămâi cu mine draga mea şi poate o vei ghici, mai rămâi până când vor veni zorile.
Aş vrea ca în fiecare noapte să fi cu mine, să privim lumina lunii cum intră în camera noastră şi să ne împărţim amândoi noaptea asta vrăjită.
Rămâi aici lângă mine şi mă simt fericit iubito.
Privesc chipul tău si mă gândesc, dacă ştii de câte ori am visat aceste clipe vrăjite, aceste clipe  minunate, când împreună ne iubim cu patimă, cu dăruire sub  razele de luna.
Când te sărut simt că soarele răsare în inima mea, că buzele tale sunt vârful de stâncă de pe care mă arunc într-un nemărginit ocean de fericire, că freamatul tău fierbinte şi dulceaţa aromata a buzelor tale sunt semnale că porţile paradisului mi se deschid.
Când te sărut pare că tot aerul ce l-am respirat în viaţă, nu e decât avântul ce mi l-am luat spre vârtejul gurii  tale, spre adâncul sufletului tău.
Când te sărut vreau ca viaţa mea să mai înceapă odată, să mă nasc din nou, şi să copilaresc, să cresc, să te-ntâlnesc iar şi să retrăiesc toate aceste clipe minunate. Eşti  minunată iubito, eşti aşa cum numai eu te pot simţi, superbă, divină, eşti aşa cum numai eu ştiu să te admir.
 Vreau să ating cu buzele mele sufletul tău,
Să-ţi pecetluiesc  destinul cu sărutul meu pătimaş
Vreau să îţi ofer inima ca tu să mi-o păstrezi,
Să o păstrezi prizioneră între stele, într-un univers cunoscut doar de noi...
Vreau să îmbrăţişez soarele şi să-i rup o rază pentru a-ţi lumina chipul de zână şi trupul de zeiţă,
Vreau să fiu universul tău şi speranta ta,
Ca să pot înfăptui tot ceea ce poate fi mai frumos în viaţă, în viaţa ta
Şi vreau mereu să fiu iubirea, tandreţea şi blândeţea
Pentru sufletul tău pur şi gingaş.  

 

 
  
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu